tisdag 24 december 2013
Julklappar i massor
på önskelistan finns: ny kartplotter, Ursuit, Laxvecka i Norge, Fyrhjuling , Honda 100 hk fyrtakt utombordare och en XC60 D5......ja drömma går ju hehe ...önskar alla en riktigt god jul, vi syns på sjön ....
lördag 16 november 2013
Andra platsen säkrades
...med bara 30 minuters fiske kvar. 63 cm. Härligt för oss ! Blev andraplats i KM- serien 2013 i och med detta. En poäng upp till segraren Team Olga, som även vann dagens tävling!
lördag 9 november 2013
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







